Over B2B-Telemarketing
B2B-Telemarketing is een dienst van het bedrijf Leadpodium uit Groningen. Leadpodium is gespecialiseerd in leadgeneratie, het werven van nieuwe klanten en het verhogen van omzet van organisaties in de Business to Business markt.
Ons team bestaat uit ervaren medewerkers die allemaal een bedrijfskundige achtergrond en jarenlange saleservaring hebben. Verder hebben we vooraanstaande business-partners op het gebied van salesdiensten.
Leadpodium
Martin van Hoek (MBA) is de oprichter van Leadpodium. Hij is ruim 20 jaar werkzaam in sales, marketing en management en geeft al sinds 1998 training en begeleiding in de Business tot Business markt. Martin van Hoek heeft niet alleen veel ervaring, hij is ook gedegen opgeleid. Hij rondde bedrijfskundige-, juridische- en sales- en marketingstudies af en werd in 2006 Master of Business Administration aan de Business School Nederland. Verder was hij bestuurslid bij de Sales Management Association Noord (SMA). Dat is dé beroepsvereniging voor sales-professionals op elk niveau.
Onze visie op leadgeneratie
Nieuwe klanten werven en opdrachten binnenhalen zijn cruciaal voor de groei en continuïteit van een onderneming. In contact komen met prospects is daarvoor van levensbelang. Te weinig ondernemers beseffen dat. Afspraken maken met prospects noemen wij leadgeneratie. Hoe beter de leads, hoe hoger de kans op meer omzet. Wij geloven in kwalitatief hoogstaande leadgeneratie, in nieuwe klanten werven op een weloverwogen, slimme manier.
Onze missie: hoogstaande leadgeneratie
De missie van Leadpodium is bedrijven helpen met leadgeneratie die daadwerkelijk leidt tot nieuwe klanten en meer omzet. Ons uitgangspunt: kwaliteit, geen kwantiteit! Met de klanten die wij helpen met leadgeneratie gaan wij een meetbare resultaatverplichting aan. Die gaat veel verder dan de inspanningsverplichting die veel wordt gehanteerd. Verder helpen wij bedrijven óók meer omzet te halen uit hun al bestaande klantenkring.
Onze kernwaarden
Bij Leadpodium hechten we aan een integere manier van werken. Daarnaast doen we er alles aan onze klanten tevreden te stellen, zonder voorbij te gaan aan onze verantwoordelijkheden. Om te bewaken dat wij altijd integer, klantvriendelijk en verantwoord te werk gaan, hebben we drie kernwaarden geformuleerd. Ze zijn de leidraad voor onze werkwijze en bepalen grotendeels onze bedrijfscultuur en identiteit.
Integriteit: We zijn integer tegen alle partijen waar we mee werken. Dat wekt vertrouwen en daar profiteert ú als klant ook van.
De klant staat altijd centraal: Ieder bedrijf beweert dat zijn klanten op nummer één komen. Wij doén er ook echt wat mee. Door onze ruime ervaring in leadgeneratie en sales weten we precies hoe we onze klanten kunnen helpen.
Verantwoordelijkheid en betrokkenheid: In ons werk heb je met veel verschillende partijen te maken. Dat brengt verantwoordelijkheden met zich mee. Vooral jegens onze klanten, maar ook jegens de partijen die we voor onze klanten benaderen.